czwartek, 1 stycznia 2009

A u mnie wiosna


Bo zakwitł Grudzień. Przepiękna roślina z rodziny sukulentów która nało wymaga ode mnie uwagi, za to przepięknie kwitnie zimą. Jedna roślinka mi nie zakwitła w tym roku, za to druga obdarzyła mnie pięknymi różowymi kwiatami. Ach.. Lubię sukulenty, z wyżej wymienionego powodu między innymi. Tak trafnie opisał je kiedyś Karl Capek, że to jedyne kwiaty które potrafią udawać kamienie. Potrafią.

A pozostając przy tym czeskim pisarzu napisał on również kiedyś przepiękną myśl:

"Wszystko, co spotyka człowieka, pochodzi z niego samego"

I tego wam wszystkim życzę w 2009 roku. Bądźcie życzliwi, szczerzy, uśmiechnięci. Bądźcie prawdziwi, twórczy, dobrej myśli. Bądźcie otwarci, ciepli, wielkiego serca. Niech was cieszy każda chwila i każdy drobiazg, rzeczy duże jak i rzeczy małe -  Bo takie jest nasze życie jakim je tworzymy!

Pomyślności w 2009 roku

Agnieszka

2 komentarze:

Bea pisze...

Piekny roslinka, piekny kwiat! Przyznaje, ze widze go po raz pierwszy...

Pozdrawiam Cie serdezcnie i zycze wspanialego Nowego Roku, by (o ile to mozliwe ;) ) byl jeszcze lepszy niz ten miniony! :=

Anonimowy pisze...

Niezwykły kwiat!
I kolor mi ...znany ;) che.
Zazdroszczę Ci tej wiosny, chociaż
tu w Siedlcach , gdzie jestem
z wizytą - też zakwitły jakieś
storczyki w łazience, ale mają
paskudnie żółty kolor...
A poza tym mmmmrrrróz, jak
cholera (za przeproszeniem).
No koniec świata, ;) mróz w zimie
w Polsce? :)) che Ostatnio - nie
do pomyślenia ;).
Pozdrawiam! ;)